Friday, June 8, 2007

apart is niet gelijk aan gek!

Ik begrijp tenvolle dat vele mensen mijn gedrag raar vinden. Ik heb ook geen normaal leven gehad en nog steeds niet. Mijn moeder daar zal ik kort over zijn. Wie dat niet kent, wie het geluk heeft gehad een goede moeder te hebben, kan dit nooit begrijpen. En inderdaad weg gaan van haar zou een oplossing zijn. Voor mij, maar wat met maman? Ik ben de enige die ze heeft. Het is geen vrouw om in een gesticht of tehuis te steken. Daar wordt ze compleet gek. Ook al behandel ik haar soms slecht, dan nog is ze beter af bij mij. Wat Emma en mijn kast betreft... Raar hé... Ik besef dat ook. Maar het is mijn manier om dichter te zijn bij de persoon die ik liefheb. Een sublimatie van een werkelijkheid die ik nog niet heb kunnen bereiken. Beschouw het als een religieuze beleving, iets sacraal. Zoals een gelovige bidt voor een schrijn van een heilige. Zoals gelovigen van allerlei slag overgaan tot een metafysische belevenis door het verleggen van de grenzen. De zelfkastijding, het vasten, de meditatie.. komt in alle religies voor. Ik probeer één te worden met mijn god: Emma. Raar, maar onschuldig toch....

21 comments:

Anonymous said...

ZEKER NIE ONSCHULDIG!!!!!!!!!!

FREAK!!!

Anonymous said...

Zieke mens zou ik zo zeggen!!!

Anonymous said...

Ik zou zeggen, blijf vooral in uw kast zitten, want als je eruit komt zou je wel eens dingen kunnen doen die het daglicht beter niet zien.

En vooral, hou van Emma zoveel je wil IN JE HOOFD maar laat haar in het echte leven gerust!

Anonymous said...

sukkel! idioot! emma is niet te aanbidden, zeker niet door jou!

Anonymous said...

Liefje, dat heb je heel mooi verwoord: als Ignace in z'n kast blijft zal hij veel misserie besparen!

Anonymous said...

wat jij doet kan ik toch niet onschuldig noemen!!!
herpak jezelf vergeet emma, het zal toch niets worden tussen jullie!!

Anonymous said...

die kus betekt niet dat ze verliefd is op jou, het was per ongeluk, je draaide net je hoofd...

Anonymous said...

Als jij dat 'maar iets onschuldig' vindt, dan heb je dus nog een groter probleem dan we dachten... Je begrijpt niet eens dat je ongelofelijk verkeerd bezig bent :S

Ignace, alsjeblieft, zet Emma uit je hoofd! Zij houdt van Nils en dat is haar enige ware liefde, je zou blij voor haar moeten zijn! Want als je echt van haar houdt, dan is het enige wat je zou moeten willen, haar gelukkig zien... en dat is ze als ze bij Nils is...

Anonymous said...

Ignace heeft Mark vermoord! .. Altijd al geweten!

Anonymous said...

Ignace, zoek hulp, je bent ziek!
Wie haalt het nu in zijn hoofd om een camera te plaatsen in de studio van de persoon waarvan je meent te houden.

Zoek psychologische hulp!

Anonymous said...

Ignace, alsjeblieft, zet Emma uit je hoofd, die kus betekent niet dat ze verliefd is op jou.
Hoe haal je het in je hoofd zo'n camera te plaatsen?
Laat haar met rust!

Anonymous said...

er is er ééntje ziek in z'n hoofd...

Anonymous said...

Ignace, gij creep...

ziekelijk ventje, laat Emma gerust

Anonymous said...

HaHa ! wat je zei is waar, apart ís niet gelijk aan gek!
Mààr, volgens mij ben jij het alletwee ! =D
Ignaceke, mateke, ik von u altyd al ne creepy gast, ma kvon da van de gast egt eng ! Volges mij gaat GY Emma probere te vermoorden, omda ze u ni wilt ebbe ! Én, wie goed gekeken heeft de laatste aflevering, zei Mark dat 'm Emma ni kan krijge, duuuuss : Ignace heeft Mark zeer waarschijnlijk willen vermoorden.!!
Mààr, omdat ik er bijna zeker van ben dat Ignace daar zelf het lef niet voor heeft, heeft hij iemand ingehuurd. ;-)
Denk hier maar eens over na !

grtz, valeska

Anonymous said...

Ignace heeft volgens mij ook Marc vermoordt. Hij is gewoon ziek en creepy.. 0_o

Anonymous said...

ik heb al van in het begin ignace verdacht, waarom is hij nooit beschuldigd geweest, waarom ging hij altijd tegen emma vertellen wie haar vader heeft vermoord? en nadat hij hem had vermoord kon hij zeggen tegen emma dat HAAR VADER GEVRAAGD HAD OM OP HAAR TE LETTEN, ja, hoor, vast wel!

Anonymous said...

Camera? Kweet helemaal niets over een camera.
Wie helpt er mij uit de nood?

Anonymous said...

Voorbeschouwingsfilmpje vrt.. het zegt veel. Nu gaat hij haar ook nog via zijn pc en een geïnstalleerde camera in haar studio zitten begluren.

apart is niet gelijk aan gek.. laat mij niet lachen!

Anonymous said...

waar kunt ge da zien van diene camera??

Anonymous said...

Is camera's op iemand zijn appartement installeren ook apart, onschuldig?? Gij zijt gewoon klaar voor het gesticht!

Anonymous said...

Ik heb het filmpje van deze week niet gezien aangezien ik geen TV heb. Daarom wist ik niets van die camera'a. Maar nu dus wel wan thet was gisteren zover.

Echt ziek van Ignace hoor.