Friday, June 1, 2007

moeder

Ben ik gelukkig met het optreden van mijn moeder? Neen. Dat is een duidelijk antwoord. Ik heb een aparte relatie met maman. Het is geen gemakkelijk mens. Na haar ongeval zeker niet. Maar daar voor ook niet. Zij heeft altijd geprobeerd om mijn leven in de banen te leiden die zij wou. Ik heb mij er altijd tegen verzet, maar met respect voor haar. Daarom vertel ik haar ook zelden of iets over mijn werk of privé aangelegenheden. Het is niet gemakkelijk. Zij moet ook leren dat ik recht heb op een leven. En als dat niet altijd is wat zij wil... Maar ik zorg voor haar. dat is mijn plicht.

14 comments:

Anonymous said...

Ik begrijp je volkomen!

Anonymous said...

Ja, maar daarom moet je wel je moeder niet van de trap duwen...

Anonymous said...

Je moeder heeft duidelijk dingen voor je verzwegen tijdens de show. Zeker toen Myra vroeg hoe het komt dat je moeder in een rolstoel zit. Ok, dat zijn privézakens, maar toch merk je al heel snel aan jullie reacties dat er iets niet pluis is!

Ignace je gedraagt je de laatste weken heel raar ... heb je iets te verbergen?

Anonymous said...

Ik zou toch maar vriendelijk zijn tegen je moeder als ik jou was... volgens mij weet ze een hele hoop dingen over je waarvan ik zeker ben dat jij niet wil dat ze aan de grote klok gehangen worden...

nja... Het moet niet fijn zijn dat iedereen zou weten dat je moeder van de trap geduwd is he?! Ben jij het geweest? Liep ze je in de weg? Net zoals Marc misschien in je weg liep?

En Emma? Ga je haar misschien ook iets aandoen omdat ze jou niet ziet staan?!

Volgens mij ben je echt niet zo onschuldig als dat je eruit zien!

Anonymous said...

hey

je moeder wilde niet antwoorden op de vraag van myra maar wij wetten alemaal dat het met jou te maken heeft dat ze het niet zei wees dus maar blij en verzorg je moeder goed want mss ben je haar binenkort wel kwijt en dan wat dan he !

en zoals feje zegt je doet raar zeer raar .

Anonymous said...

ja, ik begin toch ook al linken te leggen met andere vreemde gebeurtenissen...

ben je verliefd op emma? blijkbaar wel...
en als marc 'iets' overkwam, dan moest JIJ voor emma zorgen
en nu kan dat ook! net wat je nodig hebt om dichter bij haar te raken

maar wel als een zus, ignace...
als een zus!

Anonymous said...

Hoi,

Heb jij je moeder van de trap geduwt??

Volgens mij wel!

Anonymous said...

Ignace, in het begin dacht ik het summier, twas een gok, degene waarvan je het het minst verwacht...
maar nu ben ik zo goed als zeker: jij hebt Mark vermoord !!

Anonymous said...

Toen je moeder zo raar reageerde op de vraag van Mira, en jij zo naar haar keek, was het voor mij zeer zeker dat jij er achter zat.

Anonymous said...

Je moeder van de trap duwen, je moest je schamen. Ga dan gewoon alleen wonen, of heb je schrik voor de buitenwereld? Als jij alleen maar zo goed voor Emma zorgt uit gewetenswroeging en je maw Marc hebt vermoord, dan hoop ik dat je zal boeten voor alles. Jij bent er wellicht zo eentje die alles wat in zijn weg loopt, gewoon even uit de weg ruimt. Schaam je!

Anonymous said...

Op welke vraag heb je niet geantwoord in de show?

Anonymous said...

Grof grof

fons de winne said...

spannend einde.

デコログ said...

退屈な毎日から抜け出せるチャンスがここに!いろんな異性がいてるから確実に出会えること間違いない!中には芸能人も登録してるって噂だよ