Wednesday, June 20, 2007

ik ben het beu

Ik ben het beu om voor gek versleten te worden. Niemand schijnt mij ook maar een beetje te begrijpen. Maar mij niet gelaten.. ik ga mijn eigen weg. Ik weet wat ik wil en heb daar eigenlijk niemand voor nodig. En trouwens dat gezeik over Nils Oscar en Emma hangt mij ook serieus de keel uit. Nils zit ver weg ergens op zee. Hij heeft Emma toch maar in de steek gelaten. Maar wie stond er altijd blijvend voor haar klaar????? Ignace ja! En dat zal zij binnenkort ook wel inzien.

104 comments:

Anonymous said...

als ge haar in uw kofferbak legt zeker.

Dwaas, creepy person,...

Gij bent echt klaar voor het gesticht.

Anonymous said...

toch twijfel ik; was dat wel emma die hij daar in z'n koffer legt? misschien was t moeke wel

Anonymous said...

Ik ben het beu om voor gek versleten te worden. Niemand schijnt mij ook maar een beetje te begrijpen. Maar mij niet gelaten.. ik ga mijn eigen weg. Ik weet wat ik wil en heb daar eigenlijk niemand voor nodig. En trouwens dat gezeik over Nils Oscar en Emma hangt mij ook serieus de keel uit. Nils zit ver weg ergens op zee. Hij heeft Emma toch maar in de steek gelaten. Maar wie stond er altijd blijvend voor haar klaar????? Ignace ja! En dat zal zij binnenkort ook wel inzien.

Emma moet jou hulp niet wnr ga je dat nu eindelijk eens beseffen!!
mooie vriend ben jij...dat kan ik niet eens een vriend noemen. gek

Anonymous said...

hmm, misschien was het emma idd niet, maar kdacht toch dat ik haar had gezien in da filmpke, maar misschien op een ander moment

We zullen het wel zien zeker.

Anonymous said...

Een vriend kan iemand ruimte geven wanneer hij/zij er om vraagt. Als Emma afstand tussen jouw wil bewaren respecteer dit dan. Dit zal makkelijker gaan als je de camera uit haar kamer verwijderd.

Detectieveke said...

Ignaceke, doe zoals ik hier al ergens las! Zoek professionele hulp! Nu het nog kan... Ge hebt al véél meegemaakt, mindere jeugd gehad en veel gezien thuis die niet juist was. Die ook nu tot je gedrag leidt wat je nu doet. Maar als je ook maar één haar krengt aan Emma, dan denk ik dat er wat zwaait. Ge zult in de pinarie geraken jong als dat aan het licht komt! Neem 't aan van een toekomstig verpleegkundige in spé en zoek hulp!

Anonymous said...

blijven praten ignace, da's 't beste. vertel ons alles maar, wij begrijpen u

Anonymous said...

Misschien is Nils nog niet zo definitief weg dan jij denkt, of hoopt...

Die 2 zijn voor elkaar gemaakt, en ik ben er zeker van dat een beetje water hen niet uit elkaar zal houden, laat staan een op hol geslagen aanbidder...

Anonymous said...

wie noemt er zich nu een vriend als die vriend het nog niet eens respecteerd als jouw vriendin vraagt om haar met rust te laten. maar nee ignace denkt dat het beter is om haar te STALKEN MET DE CAMERA DIE HIJ HEEFT GEINSTALEERD. sorry hoor maar dat begrijp ik nu nie hoor.gij noemt u een vriend, maar een vriend die zijn vriendin stalkt dat heb ik nog nooit meegemaakt. ik denk dat een vriend toch nog altij begrip moet hebben voor zijn vriendin maar dat hebt gij nie!!!!
en dan haar nog bespieden ook terwijk dat zij dat nog niet een weet, wie doet der da nu als VRIEND
en dat noemt zichzelf dan een vriend?? hallo ik weet nie hoor ma ik vind dat het tijd is dat der iemand de ambulance belt en hem naar het gesticht brengt!!
en trouwens ge gaat EMMA NOOIT KRIJGE WANT ZIJ HOORT BIJ NILS OSCAR. hij heeft haar misschien in de steek gelaten maar alleen maar om zijn droom waar te maken. en trouwens waar denk je dat sam naartoe is... sam ziet emma zo graag dat sam emma niet wil zien lijden en is dus nils oscar halen!! ik vindt het mooi wat sam doet.
IGNACE, SPREEK A.U.B DE WAARHEID EN ZEG GEWOON DAT GIJ MARC HEBT VERMOORD. ZE GAAN DER TOCH OOIT ACHTERKOME. NILS OSCAR KOMGT TERUS EN WEET GIJ BIJ WIE HIJ DAN EEN KOPPEL GAAT VORMEN..............
E M M A
NANANANANA GIJ ZULT EMMA NOOIT KUNNE KRIJGE ALLEEN AL MAAR OMDAT GIJ HAAR BESPIED EN OMDAT GIJ GEFLIPT ZIJT!!!!!!!
GA A.U.B. NAAR HET GEKKEHUIS!!!!!!!

Anonymous said...

zucht...

Waarom kan niemand jou begrijpen? Misschien wel omdat wij jouw logica niet delen. Het emma-nils gedoe, vind ik ook erg dik opliggen... maar zo is het nu eenmaal.

Jij was er inderdaad altijd voor haar en daar is ze je heel dankbaar voor, dat weet je. Alleen kan je een persoon niet dwingen om van je te houden. Gevoelens kan je niet commanderen. Hoe erg je het ook vindt, je kan haar niet dwingen om een relatie met je te hebben. Indien je haar graag ziet, zoals je al meerdere malen bewezen hebt, dan heb je toch het beste voor met haar? Dan wil je dat ze gelukkig is, ook al is het niet met jou. Dan zou je je leven geven om haar gelukkig te maken. Dit is echte liefde. Als je écht héél erg om haar geeft, dan doe je er alles voor dat ze gelukkig is.

Anonymous said...

Nils gaat toch trug kome ze
Ge moet u geen illusies make
Emma en Nils zijn twee handen op 1 buik
Tis gelijk da Marc zei hij: Ge gaat Emma nooit krijge
Of gaat ge Emma nog vermoorde zoals ge bij Marc hebt gedaan???
in uwen kofferbak zal da te veel spore achterlate he

Anonymous said...

Idd, da eeft hij nu gedaan de freak! Ik hoop op een goeie afloop! Ignace ik hoop dat ge eenzaam en alleen wegkwijnt in u groot huis met u moeke! of liever da ge in de cel wegkwijnt! Want tis daar da ge behoord! Doe emma niks of de gevolgen voor u zullen niet te overzien zijn!

Fanny said...

IGNACE GIJ FREAK.
Kunt gij 2 mense
(en daarmee 10000000 anderen) niet gewoon met rust laten!
JOE ARE SOOO
GR

Anonymous said...

Ignace, jongen, ik weet echt niet wat ik van je moet denken.
Scheelt er iets? Kan ik helpen?
Als er iets is, mag je het altijd vragen. Er zijn echt mensen rondom jou die om je geven. Maar doe aub geen domme dingen. Daarvoor is het leven veel te schoon!

Emma said...

je bent echt gek! je zal haar nooit krijgen!!! nils oscar komt zeker terug voor haar. en stop met van alles in je kop te halen. je bent echt klaar voor in een gesticht te belanden!
Emma

Anonymous said...

Ignace, WAT ZAL JE NU ZEGGEN na wat er deze avond is gebeurd.
Of zal je je zo schijnheilig opstellen dat je hier de komende dagen niets zal schrijven!

Manneke je moet niet zeggen dat er niets is gebeurd. Je weet zelf dat je verkeerd bezig bent! Jouw praktijken zijn niet goed te praten!

Ik heb al ondervonden dat je sterk bent in uitvluchten zoeken ... ik ben eens benieuwd hoe je je nu zal proberen goed te praten!

Anonymous said...

Nu ben je echt wel te ver gegaan Ignace. Niemand heeft er baat bij als jij Emma iets aandoet! Niémand, jij nog het allerminst. Sta het geluk van iemand anders niet in de weg omdat je zelf niet gelukkig kan worden, denk je! Want je kan dat wel; zelfs zonder Emma, als je het zelf maar wil...

Anonymous said...

Ongeluksbrenger, waarom kunt gij ni gewoon aanvaarden dat Emma u niet wilt hebben. Nee, liever haar appartement binnenbreken en dan haar nog langs ACHTER aanvallen. LAFAARD!!!!!

Anonymous said...

Ignace,

Je denkt dat je misschien Emma kan dwingen om van je te houden, maar ik vrees dat haar liefde voor Nils veel te sterk is.
Waarom heb je zoveel moeite om je gevoelens voor haar opzij te zetten? Kijk maar naar Sam, zij voelt zich ook aangetrokken tot Emma, maar weet dat het nooit iets gaat worden. Dus wat doet ze, ze zorgt ervoor dat Emma gelukkig kan worden en is voor haar Nils gaan halen.
Waarom Emma? Is er dan niemand anders waar je zou van kunnen houden?

ankie said...

ignace, sorry he! maar ge zijt echt gek! emma houd van nils en van niemand anders dus zeker nie van u ! laat haar toch met rust! en zoek een psycidinges! want ge zij geschift! compleet geschift! dat ge dat zelf nog niet doorheeft! wie gaat er nu degene op wie verliefd is bewusteloos laten gaan met een lap cloroform! of een cameraatje in haar huis hangen? daar moet ge echt al wel heel gek voor zijn! ik zeg het nog ene keer! LAAT EMMA GEWOON MET RUST! anders moet ge binnnenkort naart gesticht! (dat zou is een goeie oplossing zijn voor alle problemen: ignace naar het gesticht, weg ermee! )

Anonymous said...

LAAT EMMA GERUST , ge zijt een ziek mens en heeft help nodig-> psygoloog ofzo...
Echt waar laat emma gerust... !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ik waarschuw u, of ik kom af !

Anonymous said...

ge moe emma echt weer latn gaan en zoekt ne psygoloog op of zo EMMA en NILS zijn voor elkaar gemaakt gij kunt da nie in de weg staan da is gewoon nie fair ge zie wel e da NILS en EMMA voor elkaar gemaakt waren hij is trug en ze zijn een koppel

echt Ignace NILS ga zich berre veel zorgn makn

Anonymous said...

Slecht mens!!!!
vrienden denken aan het geluk van anderen maar jij bent geen vriend jij bent zielig!!!
ik heb altijd al geweten dat jij niet heel juist was!!

Anonymous said...

Waar ben je toch mee bezig?! Je houdt van Emma, waarom gun je het haar dan niet dat ze gelukkig is. ook al is het dan met Nils... Je hebt haar laten weten dat jij meer voor haar voelt, maar ze was toch duidelijk dat dat niet wederzijds was?!

Gun haar en Nils hun geluk, wees blij voor hen... Neem maar een voorbeeld aan Sam!

Anonymous said...

maa dawazerik !!
enge vent !!
allé , een camera in haar huis en dan als ze gelukkig is , zooooo eng doen !!
en haar dan nog verdoven !!!
wazijde gij egelijk van plan !!
creeeeeep !!

Anonymous said...

creeeeeeeeeep !!!!!!!!
GIJ zijt ZIEK , man !!!
ZIEK in je HOOFD !!


laat emma grust , zieligaard
trouwens: emma komt tot boven u hoofd ... u kunt eg dan kussen ??
OF VRIJEN???
ZIELIG INGACE ? ZIELIG

Anonymous said...

als ge emma iets doet hé !!
dan komt nils-oscar u wel afmotten zé !!

Anonymous said...

waag het nie aar te verkrachten hé!!

trouwens kzou uw klein soldaatje wel nekeer willen zien !!
ik schat op 3mm !!!!

freak!

Anonymous said...

Zielig dat gij uw gedrag wijt aan hoe uw moeder u altijd al heeft behandeld. ge beweert dat niemand dat kan begrijpen, maar ge beseft niet dat erger weldegelijk bestaat! Mijn grootmoeder was een echte tiran. Erger nog...
Maar mijn moeder is niet zot! Zij is normaal. Als ik uw redenering volg, dan zou mijn moeder nog zotter moeten zijn dan gij. Awel, ik dacht het niet.

Dus ga bij uw moeder weg en zoek u een andere thuis. Laat u opnemen in een psychiatrische instelling. Zij zullen u wel helpen om uw plaats in deze maatschappij terug te vinden, want ge zijt compleet ontspoord.

Probeer je fout recht te zetten voor zover dat kan. Laat Emma vrij en zorg ervoor dat ze gevonden wordt. Neem werkonderbreking bij Antenne om eens een lange welverdiende vakantie te nemen op de afdeling psychiatrie (tis eens wat anders dan de Cote d' Azur :D ).

Anonymous said...

o wa ben jij een sul wrm doe je dat met emma ?

Anonymous said...

zo zie je maar é, Nils Oscar is terug, dus...hij heeft Emma niet in de steek gelaten!! GEK

Anonymous said...

Mad, Mad, Mad!

Ignace, laat u opnemen in een gekkenhuis zolang het nog kan! Misschien komt het nog wel goed als je onze raad opvolgt!
Ik vind het echt zo zielig dat ge die camera in Emma's kamer hebt geplaatst. Je weet toch dat Emma niets voor jou is.. Doe dan gewoon al die moeite niet om Emma te krijgen, zoek iemand anders. Dan is Emma gelukkig [ MET Nils Oscar ] en kan jij misschien ook nog gelukkig worden. Ook denk ik dat het het beste voor je is dat je naar een ander land verhuisd, zo kan je Emma helemaal vergeten (en kan de politie je niet meer zoeken als moordenaar van Marc, want dat ben je waarschijnlijk ook wel nadat ik gezien heb wat je met Emma doet. Ignace, gebruik uw gezond verstand EN LAAT EMMA MET RUST!)

Ik snap u niet meer ik denk denk dat niemand u nog snapt, je bent ECHT slecht bezig man!

Anonymous said...

je bent zielig ingace,NIELS DOET NOG IETS VOOR EMMA,en jij verdooft haar en dan zeg jij dat je goed voor haar zorgt "Als een broer" je bedoeld als een stalker ja!!!En ik hoop dat je Niels en Emma geluk zal wensen,dan ga je emma echt gemaken!

Unknown said...

Hoe kan iemand je nu begrijpen als je zo doet??

Oke ik kan wel begrijpen dat het rot is dat je verliefd bent op iemand en die persoon ziet je niet staan, maar dat heeft iedereen wel eens meegemaakt! Zet u erover, shit happens, je kan tenminste toch goede kameraden blijven?

Maar nee, je bent zelfs op weg de vriendschap te verwoesten.

Of dacht je dat Emma je graag heeft op deze manier??

Slecht bezig ignaceke (haha, da hebt ge niet graag, als ik u ignaceke noem, zeker?)

Joke's Blog said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Joke's Blog said...

Vuile verkrachter jong,
plaats van Emma te verkrachten of wa dan ook.
Ga bij een hoer gelijk de JP
Diene mens doe gij vlieg kwaad,
gij wel
Da u moeke u niet begrijpt kannik inkomen dant niet wijs is, maar het geluk van een ander verpesten zegt veel zenne!

Anonymous said...

I hate you so much Ignace!

Emma said...

ignace, je bent gek! amai wat een oplossing haar in je kofferbak leggen! je bent gek( maar je weet het niet zeker) laat Emma gerust. je zal haar nooit krijgen. Emma en nils worden gelukkig( vooral zonder jou!!!) LAAT HAAR GERUST!

Anonymous said...

En gij snapt nie da gij abnormaal bent?
Okéééé..
Kerel, ge bent nie alleen abnormaal, ge bent gewoon ziek, geschift, rot, een inbreker, een stalker, een bespieder, een verkrachter én een moordenaar!
Als da nog nie genoeg is..

Anonymous said...

Hupsa, nog ééntje hier die doet alsof hij 'feje' is.
(bericht 3 plaatsen hoger dan dit hier!)

Is het nu echt teveel gevraagd om iets te schrijven onder je eigen nick of desnoods anoniem ...

Anonymous said...

hilarisch hoe da jullie daar allemaal op reageren ... maar ge hebt wle allemaal gelijk

Anonymous said...

Zelf Psychiatrie kan u ni helpen gij freak
een gesloten instelling zal al heel moeilijk zijn, wa wint ge er nu mee als ge Emma dood???
kdenk da ge er dan veel spijt van gaat hebbe
chance da nils er nog is voor haar te redde
kvraag mij af wa hij nu ni zal danke da Emma zomaar verdwene is
Ge moet echt eens lere normaal te doen he
Ge zijt ziek man, ZIEK

Anonymous said...

Door aar te ontvoeren gaat ze echt ni op u valle zé!Wa voor nut eeft da nu?!Gy zyt zo zot é!Ik zoe in u plaats zelfmoord plege!Dan is iedereen in ieder geval van u verlost!!en laat aar gewoon vrij! Ge wilt toch da ze gelukkig is!
Laat aar dan by Nils Oscar!!
Gy zyt zo nen GEK é!!

Anonymous said...

Ignace,...

Ik kan begrijpen dat je het moeilijk hebt om alles te begrijpen na wat je allemaal hebt meegemaakt, maar je moet gewoon begrijpen dat je met twee moet zijn om een koppel te vormen. Als alles van één kant komt, lukt het toch niet.

Ik vind ook niet dat je je gedrag kan verbergen achter wat iedereen jou heeft aangedaan. Het is niet omdat ze zich misdroegen ten opzichten van jou, dat jij nu ook zo tegen andere mensen mag doen. Normaal moet dat juist de klik bij jou geven om dat niet te doen.

Ik weet dat verliefdheid ingewikkeld is. Ik snap ook dat het moeilijk is om te zien dat iemand anders met haar gaat 'lopen'. Maar je zou gelukkig moeten zijn voor Emma en voor Nils Oscar. Ze hebben het goed met elkaar en ook al probeer jij er tussen te komen, het zal nooit zo worden als jij het wil. Ben blij en blijf gewoon vrienden met Nils EN Emma. Als je zo verder gaat, gaat dit echt niet lukken!!

Ik denk nu aan je eigen motto: "penser une fois de plus, n'est pas une fois de trop". Maar ik vrees dat je dit zelf niet hanteert. Jij hanteert meer "penser une fois de moins, est stupide". Denk eens na over hoe je bezig bent. Vind je het normaal dat je zomaar Emma ontvoert omdat je jaloers bent op Nils.

Ik geef je nog een raad: zet je jalousie opzij, verontschuldig je bij Emma, Nils en de rest die je gekwetst hebt. En vooral biecht gewoon alles op over de dood van Marc. Eerst aan Emma, dan aan Myra en dan aan de politie. Vraag ook naar psychologische bijstand. Daar kan je misschien nog het beste eerst heen. Ga naar een psycholoog. Het is geen schande. Het is al een hele stap om tot zelfbesef te komen. Je zou er fier op moeten zijn dat je naar een psycholoog stapt uit eigen beweging.

Zo, ik hoop dat je wat hebt aan mijn raad en dat je hem ook zal toepassen.

Denk aan het geluk van Emma, Nils en aan dat van jezelf!!!

Anonymous said...

Laat Emma met rust !!
Gij bent echt ziek, ZIEK

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...

die anonymous schrijft wel veel berichten achter elkaar!

Anonymous said...

Ignace geruik u brein nu eens op een nuttige manier... door NA TE DENKEN VOOR da ge iets doet en niet erna want dan is het te laat. Als ge echt van iemand houd gunt de haar dat geluk ook al is dat met iemand anders. En weet ge waarom dat ge voor gek versleten wordt? Omdat ge dat ook zij creep!
Door haar "vanachter in uw kofferbak te leggen" gaat ge der ook nie meer voor u winnen ze! Denk daar maar eens over na en laat Emma gerust!

Emma said...

stop er toch mee je bent gewoon gek! Iedereen zal zich ongerust maken over emma en jij doet maar dat er niets is gebeurt! nils oscar houdt van emma en zij van hem en jij bent gewoon jaloers!!! ik ben zeker dat jij marc jackobs vermoord hebt! want hij zei dat jij nooit emma zou kunnen krijgen! en dat maakte je boos. je bent gewoon greepy!

Anonymous said...

Ignace creep! Wa da er binnen u vier muren gebeurt is u zaak maar laat Emma me rust, dit verdient zowel zij als Nils Oscar niet!! En da ge de vrouw die de zo graag ziet kunt vermoorden of al kunt dreigen daar is mijn verstand te klein voor! Laat u opnemen in een psychiatrie en laat u in een dwangbuis steken... andere middelen helpen niet meer. Wandelend gevaar! Creep!

Anonymous said...

Igance

Ge zijt echt een schijnheilig stukske vuil!! dat ge zoiets emma en al de rest durft aan doen. ge hebt echt een gezicht om op te slaan

Anonymous said...

ge hebt verdorie uw eigen moeder vermoord!

Anonymous said...

GIJ MOORDENAAR! gij hebt me u smerige handen haar benen vastgepakt en u moeder van de trap gegeooid!!
ziek mens!
als de zaak voor de rechter komt zult ge minstens levensalng krijgen, daar zal ik voor zorgen!

Anonymous said...

ziewel dat Emma was e en Ignace ge moogt wel nog ne keer schrijven zellu stommerik

Anonymous said...

IGNACE!

WAAR BENT GE IN GODSNAAM MEE BEZIG?
WA DENKT GE HIERMEE TE BEREIKEN?
GE VLIEGT ZOWIEZO DEN BAK IN VOOR DUBBELE (LAAT ONS HOPEN GEEN 3DUBBELE ) MOORD & ONTVOERING & STALKING & WIE WEET WAT NOG ALLEMAAL!
MAAR JA, ALS GIJ DAT ZIET ZITTEN GA UZELF DAN GEWOON AANGEVEN IN PLAATS VAN ANDEREN DE ANGST VAN HUN LEVEN TE LATEN MEEMAKEN!
GEEN RESPECT HEBT GIJ, VOOR NIKS!

Anonymous said...

Gvdse! Smeerlap
wa bezilt er u eigelijk! Emma Is Van Nils Oscar! waarom doe je zo pyco! je eigen moeder vermoorden! en mark ook nog wa is er eigelijk mj gij veriend de DOODSTRAF!

Anonymous said...

Oh god! 't is ziekelijk wat "ignace" doet, maar even ziekelik dat zoveel mensen op internet hun tijd verspelen om over fictieve personen en gebeurtenissen te discussieren. Ga buiten spelen!

Anonymous said...

Onze anonymous heeft commentaar, maar tegelijk doet hij/zij toch ook maar lekker mee.

Anonymous said...

achterlijke zot, 'k hoop dat ze u snel den bak indraaien...

Anonymous said...

OMG !
Zieligaard ...
Lul!
Pijst ge nu echt da ge goe bezig zijt ?
Khoop voor u da ge uw kanariepietje thuis houdt !
Anders krijgt ge boel me mij !
Luistert nen keer naar ons !
Of wordt lezen ook al moeilijk !

Ge ebt nog geen hersenspoeling gdn me Emma ?
Want daar zijde zot gng voor !
Neem et vliegtuig ( liefst zonder emma ) En trap et af ! ....
XXX
P.S. NUUUUU !

Anonymous said...

ja luister naar diene voor mij, als de op da vliegtuig stapt zal kik ondertussen(terwijl da ge aant vliege zijt) ne keer belle me me gsm, dan stort u vliegtuig neer nananananana, en voor hersenspoeling zijt ge te stom

vriendelijke groetjes, iemand die u oprecht haat x

Anonymous said...

Ignace, ge zijt een egoïst.

Anonymous said...

oooooh ,
zo'n enge aflevering !!!
creepy , echt ,...
ingace die is nu zo super-gevaarlijk geworde enal ,...
en ooh , z'n moeder allé , u moeder !!!
vermoorden , allé iem. doden of stalken ofweetilwat is al superzot ! en dan nog u mama ik bediel n so crazy!!!!!!!!

kisss (nie voor ingace hé)

Anonymous said...

Beste Ignace,
ik hoop dat je nu eindelijk met Emma kan trouwen. Ze is egt de ware voor jouw. Spijtich van je moeke, maar ze moet haar neus in haar eigen zakes steken en niet zomaar de trap op kruipen.
Veel suxes met je huwelijk!
P.S.: Mensen, het is allemaal fixie d.w.z. niet egt gebeurdt!
P.S. 2: Ignace, Emma zal het later begrijpen!

Anonymous said...

vorige anonymous, gebeurdt met dt !! sterk bezig!!

Anonymous said...

zo'n enge scène ,als die mama zo word weggesleurd ...
en dan hoor je zo'n schreeuw en dan ooooohhhh

creeeepy ,echt maja fictie
x

Anonymous said...

hey , wie is jullie favoriete personage in "emma" ???
laat het me weten
x
fiona

Anonymous said...

bij mij myra !!
in het begin was ze wel irri.
maar nu echt wijs

x
nele

ps. mijn mama vindt ingace de leukste , kunt getu voorstellen ??

Anonymous said...

Wijze vraag Fiona
!!!!

euh... bij mij nils0.

Anonymous said...

euh...

Anonymous said...

bijmij joyce
(is wel een lekker ding)


jeroen

Anonymous said...

omg , daar denken gasten allen aan hé !!!

bij mij babs en birsen

kiss
saraii

Anonymous said...

hey, love yaaaaaé , emma mag NOOIT
stoppe !!!!!!!!!!!!!!!!!!

love yaaaa a!!!! forever !!
vindt het kei-spannend

x
frederika quiljanx

Anonymous said...

allé , dwaze (frederika)
allé , ge moet ook niet overdrijven me kijke of "fan " zijn hé

x
gemma

Anonymous said...

Iemand graag zien is iemand zijn geluk gunnen!!!!

Anonymous said...

Laat Emma met rust!:p:p

Emma said...

jij denkt dat emma altijd bij je zal blijven. 2mensen kunnen maar van elkaar houden als het van 2 kanten komt. jij ziet emma graag maar emma jou niet. emma en nils houden van elkaar, en jij zal daar nooit kunnen tussenkomen! nils oscar laat haar nooit meer los, ze zien elkaar graag. waarom begrijp je dat niet?

ik denk dat nils oscar in elkaar wordt geslagen van ignace, en dan zullen ze( denk ik ignace en emma ) naar de kelder gaan van nv antenne... maar nils oscar zal daar liggen nog in die loods. ik hoop van niet natuurlijk, want ja ignace, jij bent een smeerlap!
ik haat je echt é!

Anonymous said...

Oh, Ignace! Ik hou van je rode plastron met witte strepen! Ga je hem vandaag terug aandoen?
Het is zo mooi assorti met je flikkerende hartje!

Anonymous said...

laat emma los !!!

en je wil haar vermoorden en je zelf en dan sammen zijn dat kan niet want

emma gaat naar de hemel
en jij naar de hel

dus jullie zullen in de dood nooit samen zijn !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anonymous said...

hey ,
spijtig da de serie voorbij is :(
Maar ik wil toch nog eve reageren op de vraag van die zekere Fiona :
euh , ik vind fie en birsen de wijste

x
sofie

Anonymous said...

hey ,
jaaah tis waar sofie,
die vraag van fiona;
ik vind babas en emma echt zalig !
x
noor

Anonymous said...

hey noor ,
tanxx
voor je berichtje
zie je morgen

x
fieke

Anonymous said...

morgen 2 uuur hé , nie vergeten

x
noor

Anonymous said...

zeg , spreek af via msn hé ,
nie via eeen blog van emma !
x

sara
en
nona

Anonymous said...

ik vind emir zo schattig , de leukste personage !!

xxxx
anoniempie van blackie

Anonymous said...

Rn52gf Hello! Great blog you have! My greetings!

Anonymous said...

CV2qzZ Your blog is great. Articles is interesting!

Anonymous said...

unn3un Wonderful blog.

Anonymous said...

DVIzFs actually, that's brilliant. Thank you. I'm going to pass that on to a couple of people.

Anonymous said...

Nice Article.

Anonymous said...

Hello all!

Anonymous said...

Hello all!

Anonymous said...

Good job!

Anonymous said...

Wonderful blog.

Anonymous said...

BpTrQA Hello all!

Anonymous said...

Please write anything else!

Anonymous said...

wow gold
wow gold
wow gold
wow gold
wow gold
wow gold
World of Warcraft Gold
rolex replica
rolex replica
World of Warcraft Gold
rolex
wow power leveling
powerleveling
powerleveling
power leveling
power leveling
wrath of the Lich King
wrath of the Lich King
翻译公司
机票
性病
尖锐湿疣
搬家公司
搬家公司
展览公司
中高年 転職
転職
派遣会社
アルバイト 求人情報
人材派遣
パチンコ 攻略
ダイエット
合宿免許
おなら
フランス語
婚約指輪
競馬
ブライダル
競馬 予想
お見合い
窃听器
窃听器
手机窃听器
手机窃听器
ups电源

rolex replica
beijing hotel
beijing hotel
china tour
china tour
great wall
great wall
beijing travel
beijing travel
beijing
beijing
代孕
试管婴儿

婚庆
婚庆公司
北京婚庆
北京婚庆公司
商务网
保洁公司
塑钢门窗
心脏病
试管婴儿
试管婴儿
捐卵
捐卵
wow powerleveling
wow powerleveling
wow power leveling
wow power leveling
powerleveling
powerleveling
power leveling
power leveling
wow powerleveling
wow powerleveling
wow power leveling
wow power leveling
powerleveling
powerleveling
power leveling
power leveling

Anonymous said...

logo design
website design
web design
wow gold
cheap wow gold
buy wow gold
world of warcraft gold
wow gold
cheap wow gold
buy wow gold
world of warcraft gold
百度排名
runescape
runescape money
runescape gold
buy runescape money
buy runescape gold
google排名
runescape
runescape money
runescape gold
buy runescape money
buy runescape gold
runescape
runescape money
runescape gold
buy runescape money
buy runescape gold
百度推广
runescape
runescape money
runescape gold
buy runescape money
buy runescape gold
runescape
runescape money
runescape gold
buy runescape money
buy runescape gold
google左侧排名
runescape
runescape money
runescape gold
buy runescape money
buy runescape gold

Anonymous said...

wow gold
wow gold
wow power leveling
wow power leveling
wow gold@@@@
World of Warcraft Gold
wow power leveling
wow power leveling
wow power leveling
wow power leveling
wow power leveling
wow power leveling
wow power leveling
wow power leveling
wow power leveling
wow powerleveling
wow powerleveling
wow powerleveling
rolex replica
wow powerleveling
wow powerleveling
wow powerleveling
wow powerleveling
wow powerleveling
wow powerleveling
wow powerleveling
wow powerleveling
replica rolex
powerleveling
powerleveling
powerleveling
powerleveling
power leveling
power leveling
powerleveling
powerleveling
power leveling
power leveling
power leveling
power leveling
power leveling
power leveling
power leveling
power leveling
rolex
wow gold
wow gold
Warcraft Gold
Warcraft Gold

中高年 転職
アルバイト 求人情報
ブライダル
転職
競馬
FX
ダイエット
お見合い
競馬 予想
新築マンション
新築マンション
コンタクトレンズ
婚約指輪
合宿免許
人材派遣
東京都 墓地
派遣会社
人材派遣
パチンコ 攻略
おなら

货架
OCR
OCR
手机词典
高速扫描
机票
灭蟑螂
蜗轮减速机
减速机
齿轮减速机
丝杆升降机
租房
租房
北京租房
北京租房
搬家公司
北京搬家
北京搬家公司
上海机票
上海机票
上海打折机票
上海打折机票
上海特价机票
上海特价机票
搬家公司
搬家公司
北京搬家公司
北京搬家公司

dgfdhfgfgjf

Anonymous said...

toch twijfel ik; インプラント
wow goldwas dat wel emma die hij daar in z'n koffer legt? misschien was t moeke wel

Ichy said...

laugh make me happy lol lol lol
nice to see you

http://britneyspearsstore.blogspot.com/

Anonymous said...

这家翻译公司|介绍家专业深圳翻译|
深圳翻译公司|的深圳同声传译 |
呵护同声传译 |和无线导览|同传设备租赁|深圳无线导览|广州翻译|广州翻译公司|来商务口译|翻译公司

非常好的翻译公司|有上海翻译|
北京翻译公司|同声传译|
同传设备出租|和 会议同传系统租赁|来的会议设备租赁
同声传译|同传设备出租|有
上海同声传译还有上海同传设备租赁|美无线导览出租上海无线导览出租|hao上海翻译公司|北京翻译公司|广州翻译公司 深圳翻译公司|类似珠海翻译|能佛山翻译|在惠州翻译
汕头翻译 三亚翻译
东莞翻译

Anonymous said...

maple story mesos
maple story mesos
maple story mesos
maple story mesos
maple story mesos
maple story mesos
maplestory mesos
maplestory mesos
maplestory mesos
maplestory mesos
maplestory mesos
maplestory mesos
maple story gold
maple story gold
maple story gold
maple story gold
maple story gold
maple story gold
maplestory gold
maplestory gold
maplestory gold
maplestory gold
maplestory gold
maplestory gold
maple story money
maple story money
maple story money
maple story money
maple story money
maple story money
maplestory money
maplestory money
maplestory money
maplestory money
maplestory money
maplestory money
buy maple story mesos
buy maple story mesos
buy maple story mesos
buy maple story mesos
buy maple story mesos
buy maple story mesos
buy maplestory mesos
buy maplestory mesos
buy maplestory mesos
buy maplestory mesos
buy maplestory mesos
buy maplestory mesos
maple story
maple story
maple story
maple story
maple story
maple story
maplestory
maplestory
maplestory
maplestory
maplestory
maplestory
sell maple story mesos
sell maple story mesos
sell maple story mesos
sell maple story mesos
sell maple story mesos
sell maple story mesos
sell ms mesos
sell ms mesos
sell ms mesos
sell ms mesos
sell ms mesos
sell ms mesos
maple story shop
maple story shop
maple story shop
maple story shop
maple story shop
maple story shop
cheap msmesos
cheap msmesos
cheap msmesos
cheap msmesos
cheap msmesos
cheap msmesos

sell wow gold
sell wow gold
sell wow gold
sell wow gold
sell wow gold
sell wow gold
sell wow gold
sell wow gold
sell wow gold
sell wow gold
wow gold
wow gold
wow gold
wow gold
wow gold
wow gold
wow gold
wow gold
wow gold
wow gold
sell wow cd key
sell wow cd key
sell wow cd key
sell wow cd key
sell wow cd key
sell wow cd key
sell wow cd key
sell wow cd key
sell wow cd key
sell wow cd key
trade wow gold
trade wow gold
trade wow gold
trade wow gold
trade wow gold
trade wow gold
trade wow gold
trade wow gold
trade wow gold
trade wow gold
wow gold trade
wow gold trade
wow gold trade
wow gold trade
wow gold trade
wow gold trade
wow gold trade
wow gold trade
wow gold trade
wow gold trade
wow trade
wow trade
wow trade
wow trade
wow trade
wow trade
wow trade
wow trade
wow trade
wow trade

sell maple story mesos
sell maple story mesos
sell maple story mesos
sell maple story mesos
sell maple story mesos
sell maple story mesos
sell maple story mesos

sell maplestory mesos
sell maplestory mesos
sell maplestory mesos
sell maplestory mesos
sell maplestory mesos
sell maplestory mesos
sell maplestory mesos

sell maple story gold
sell maple story gold
sell maple story gold
sell maple story gold
sell maple story gold
sell maple story gold
sell maple story gold

sell maple story money
sell maple story money
sell maple story money
sell maple story money
sell maple story money
sell maple story money
sell maple story money

sell maplestory gold
sell maplestory gold
sell maplestory gold
sell maplestory gold
sell maplestory gold
sell maplestory gold
sell maplestory gold

sell maplestory money
sell maplestory money
sell maplestory money
sell maplestory money
sell maplestory money
sell maplestory money
sell maplestory money

maplestory trade
maplestory trade
maplestory trade
maplestory trade
maplestory trade
maplestory trade
maplestory trade

maple story trade
maple story trade
maple story trade
maple story trade
maple story trade
maple story trade
maple story trade

Anonymous said...

juts6w3
gtfydsfy

wow gold
wow gold
world of warcraft power leveling
wow gold
排污泵
排污泵
螺杆泵
螺杆泵
磁力泵
磁力泵
液下泵
液下泵
隔膜泵
隔膜泵


进口轴承
进口轴承
FAG轴承
FAG轴承
中高年 転職
中高年 転職
黑马股推荐
黑马股推荐
炒股软件
炒股软件
賃貸
賃貸

FX
深圳网站建设
深圳网站建设
深圳网页设计
深圳网页设计
深圳网页制作
深圳网页制作
深圳网站设计
深圳网站设计
wow gold
wow gold
wow gold
world of warcraft power leveling
world of warcraft power leveling
world of warcraft power leveling
world of warcraft gold
world of warcraft gold
world of warcraft gold