Friday, May 25, 2007

Nieuwe telefoon centrale NV Antenne

Nu Emma naar de redactie verhuisd is, ontstond er een prangend probleem op de receptie. Maar dat heb ik natuurlijk weer opgelost. Een spiksplinternieuwe telefooncentrale zal de zoetgevooisde stem van Emma moeten doen vergeten. Dat zal nooit zo goed zijn als Emma's stem natuurlijk maar voor de rest doet de technologie wel zijn werk. Ben ik goed of ben ik goed ? Jean-Pierre kan trots op mij zijn want zo realiseren we een flinke besparing. Dat zal nodig zijn. Drie redactrices op één redactie dat kan Antenne zich niet veroorloven. Maar met die besparing door die antwoordcentrale zal het wel lukken om daarvoor extra budget vrij te maken. En in de toekomst kunnen we misschien eens werk maken van een heus Customer Relation Management. Alle professionele bedrijven hebben dat. Voor NV-Antenne zou dat ook een goede zaak zijn. (Note to self: Ignace, werk op de plank!)

1 comment:

Vevay said...

Interesting to know.